28 januari, 2011

Jas en tas

Mijn winterjas is zo goed als af. Ik moet alleen de hals/kraag naad nog doorstikken, maar daar wacht ik mee tot dinsdag bij naailes. Maar ik kan hem al wel aan, dus dat is fijn. De jas is erg licht; maar doordat hij gevoerd is met fleece, ook heel warm. Het patroon van deze jas komt uit de Knipmode januari 2007.




Tot slot vast een voorproefje op de tas die ik aan het maken ben.


De buitenkant is al klaar, de binnenkant moet nog in elkaar gezet worden (moet nog een runner op een rits zetten, dat gaat niet zo makkenlijk). Erbij ga ik ook nog een portemonnee maken, hiervoor heb ik gisteren bij Farbenmix een nieuw E-book gekocht (zit te wachten tot ik hem kan downloaden).

Groeten, en alvast een fijn weekend
Nienke

2 opmerkingen:

  1. wat een supermooie jas is het geworden!!! Lijkt mij ook heerlijk dragen met dit koude weer ;-). De tas is ook erg leuk.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jas!!! Je ziet het onderscheid niet tussen jouw jas en deze uit een dure boetiek! Erg mooi, hoor!

    Trouwens, ook ik vind je tasje superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...